Hizkuntzaren Psikopedagogia. Testu motak, funtzionamendua eta didaktika

5,20 

Jean Paul BRONCKART: “Quelques determinants de la production des marques temporelles”; Daniel BAIN: “L’apport d’un modèle du fonctionement du discours à la pédagogie du texte: l’exemple des résumées”; Itziar PLAZAOLA: “Ipuin kontaketa euskaraz: aditzaren funtzionamenduaz zenbait elementu”, “Euskal testuen tipologia: azterketarako galbahea eta lehenengo analisi estatistikoak”; Matilde SAINZ: “Ama-hizkuntzaren programaketa OHOko Erdiko Zikloan: Testu-pedagogiaren proposamen bat”; Luis Mª LARRINGAN: “Azterketa bateko testu antolatzaileak”; Rosa Mª ARANO, Itziar IDIAZABAL, Antton KAIFER, Luis Mª LARRINGAN, Begoña OCIO: “Testu azterketarako ezaugarri galbahea. Euskal testuen tipologia eta azterketarako metodologia”.

Kategoria

Informazio gehigarria

ISBN

84-86833-28-0

Urtea

1990

Zenbakia

03

Orri kopurua

210

L.G.

BI-2838-90

Neurria

15 x 21 zm

Euskarria

Liburua